de Vrije

Theaterschool

BEGUNSTIGERS

SPONSORS GEZOCHT

Uiteraard wil de Vrije Theaterschool het resultaat van maandenlang hard werken en het prachtige groepsproces van de leerlingen van onze productieklassen in de daarvoor bedoelde omgeving laten zien; in het theater.

Met de door ons ontvangen lesgelden kan de school echter alleen de kosten van onze docenten en locatie afdekken:
De huur van een theater, de productie van toneelkleding en decors en inhuur van alles wat er technisch bij een voorstelling komt kijken overstijgt het schoolbudget ruim.

Om nu én in de toekomst  voorstellingen in theaterzalen en op bijzondere locaties te kunnen blijven spelen zijn wij daarom dringend op zoek naar sponsors!

Kunt u of kan uw bedrijf de Vrije Theaterschool financieel ondersteunen dan horen wij dat heel graag!

Voor éénmalige of anonieme giften kunt u gebruik maken van rekening NL04INGB0006641441 ten name van de Vrije Theaterschool.

Voor informatie over de uitgebreide mogelijkheden voor sponsoruitingen rondom voorstellingen en evenementen van de Vrije Theaterschool heel graag contact met Jordan Tuinman, zakelijk leider, via info@vrijetheaterschool.nl of 0624805335.

Namens de directie, docenten en leerlingen van de Vrije Theaterschool bij voorbaat heel hartelijk dank!

De hieronder vermelde bedrijven en instellingen gingen u voor en hebben de activiteiten van de Vrije Theaterschool de afgelopen jaren mede mogelijk gemaakt:

HOOFDSPONSORS

THCC Logo